Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Yandex.Metrica
Blogger tarafından desteklenmektedir.
loading...

Yüzyüzeyken Konuşuruz - İp Salla

Yüzyüzeyken Konuşuruz - İp Salla dinle şarkı sözü
Download

Çok uğraştım didindim, 
Her şeyi en çok ben bilirdim
Hiç bi şeyden kaçmadım, biraz zaman 
Hayalde, uykusunda, bazen sigara molasında 
En fazla 10 dakika kendimleyim

Fazlası zarar, tadını çıkar.
Beni burdan dışarı çıkar.

İçimde onca insan,
Hangisi dost? Hangisi Düşman?
Hangi yanda dursam?
Kendime artık bir yer bulsam... 

İçimde onca insan,
Hangisi dost? Hangisi Düşman?
Hangi yanda dursam?
Kendime artık bir ben bulsam...

Hayallerim geçmişte kaldı.
Yol nerde, ben nerde, ev nerde? 
Bilmeden, heyecanım dinmeden koştum
Yorulmayı bilmem derken,
Birden bire duruldum.

İp salla ya da bir şey yap,
Bir ilaç yaz doktor.
Ayaklar yere basınca inan her şey çok zor
Ne kalbim ne inancım her şey boka sardı
Tedaviyi reddettim, ya ne gerek vardı.

Fazlası zarar, tadını çıkar
Beni burdan dışarı çıkar

loading...
Bunu Paylas :

0 yorum:

Yorum Gönder