Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Yandex.Metrica
Blogger tarafından desteklenmektedir.
loading...

Özkan Uğur - Aynada

Özkan Uğur - Aynada

Aynada dün gece bir resim gibi
Yüzümü yeniden çizmek istedim
Yılların o derin çizgilerini
Gönlümceö boyayıp boyayıp silmek istedim

Gözbebeklerime yeşilin nazı
Dudaklarıma bir bataklık sazı
Yanaklarıma of of sımsıcak yazı
Avucumda eritip silmek istedim

Ten nen nen nen
Nen nen nen nen
Nen nen nen nen yar

Aci dezgot, maji maji dezgot

Zamanın külleri şakaklarımda
Yüzümü solduran şu aklarımda
Maziye dönerek bir kaç renk farkla
O eski yüzümü yüzümü silmek istedim

Gözbebeklerime yeşilin nazı
Dudaklarıma bir bataklık sazı
Yanaklarıma of of sımsıcak yazı
Avucumda eritip silmek istedim

Ten nen nen nen
Nen nen nen nen
Nen nen nen nen yar

loading...
Bunu Paylas :

0 yorum:

Yorum Gönder