Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Yandex.Metrica
Blogger tarafından desteklenmektedir.
loading...

Son Feci Bisiklet - Yolculuk

Son Feci Bisiklet - Yolculuk dinle şarkı sözleri
Download

"Bu işler böyle olmamalı" dediler.
Beni pek de ikna edemediler.
Bıktım onları dinlemekten.
Kendimi suçlu hissetmekten.
Ben "büyüdüm" zannederken
Hayat küçülmüş fark etmeden.
Giydim üstüme ne varsa,
Cebimde bir sigara parasıyla,
Çıktım yola... Çıktım yola.
"Geride bıraktığım bir şey mi var?" diye sordum kendime
Sonra kaçtım o sorudan bile.
İçimde bitmemiş bir şeyin acısı
Her gece rüyalar torba dışı
Bana bir şey anlatmaya çalışıyor,
Benim anlayış sınırımı aşıyor.
Sonunda vardım bir kapıya,
Çalmaya çok korksam da.
Bu kapı açılır mı acaba,
Yaptığım onca şeyden sonra
Döndüm sana...
Aslında bildiğim gibi bu yolculuk burada bitecekti
Ama sanki beni affedecekti...

loading...
Bunu Paylas :

3 yorum: