Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Yandex.Metrica
Blogger tarafından desteklenmektedir.
loading...

Kalben - Fırtınalar

Kalben - Fırtınalar dinle şarkı sözleri

Sana benziyor sevdiğim herkes
Başıma gelmedi böylesi bir kez
Zannettiklerim oldu, inandıklarım
Anlattıklarım vardı ve de anladıklarım
Aradım, ararken bir anda bulduklarım oldu
Ama sen, hiç yoktun

O güzel yüzü görmek için uyanıp gece yarısı
Susuz kalmış dudakları
Aralanır hemen arası...
Ve bana gülümser,
Ya da bir şey der.
Yaşıyorsak eğer, yaşıyorsak eğer
Böyle yaşamak her şeye bedel.

Senden başkası kimmiş, neymiş?
Bilmiyorum.
Birileri zile basmış.
Yok, ben duymuyorum.
Fırtına çıkmış göğsünde,
Dinliyorum seni sevgilim.
Büyük aşklar hep bitermiş.
Tamam, korkmuyorum.
Atlarıyla geldi ordu, ben gitmiyorum.
Soruları sorunlara çarptım,
Sana bölmüyorum beni sevgilim.
Sevgilim.

loading...
Bunu Paylas :

0 yorum:

Yorum Gönder